Angel's nest

Op deze web-log komt informatie te staan over het toekomstige nestje wat Angel gaat krijgen. Over haar fokgeschiktheid en later de dekking met gevolg.........

zondag, oktober 08, 2006

Angel en Cliff, samen een paar.....


Vandaag op 8 oktober is het precies twee jaar geleden dat Angel bij ons in Wassenaar kwam.
Een toch wel heel speciale dag dus!!


Hoera, heel trots kan ik meedelen:
Angel is verloofd en haar grote liefde is:
Cliff von Salix Traumhaus.



Cliff is geboren op 11 februari 2005.
Als hij in april 2005 z’n intrede doet bij de kennel Van de Victory ben ik al helemaal verkocht. Hij is dan net 8 weken oud en een klein schriel harig knuffeldiertje.
Cliff gedijt voortreffelijk en wordt een imposante reu.
Bij de NODHV show in maart 2006 steelt hij de show door er met de trophee vandoor te gaan. En niet verwonderlijk, maar wel helemaal TOP, in september 2006 wordt hij opnieuw Best of show.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb Cliff nu een paar maal in levende lijve meegemaakt en kan nog steeds zeggen dat mijn 1ste indruk blijvend is.
Dat Cliff mooi is heeft hij nu wel bewezen maar hij is nog veel meer: Hij is echt een geweldige sociale hond met een ontzettend lief karakter. Zelden heb ik een jonge reu meegemaakt die zo lief, sociaal en goed luisterend is. Hij heeft inmiddels ook het hoogst aantal punten bij z’n gehoorzaamheids cursussen gehaald. Kortom: Cliff is een TOPPER.
Er is me verteld dat Cliff uit een geweldige lijn komt en een dijk van een stamboom heeft.

Ik weet zeker dat Angel en Cliff straks prachtige sociale puppen op de wereld gaan zetten.
En daar gaan we voor.
Als alles naar wens verloopt dan zal Angel medio mei/juni 2007 door Cliff gedekt gaan worden.

Kijk voor meer informatie over Cliff op de site's van de eigenaren van Cliff:

  • Karin, Fokker van de Victory

  • Marjan, Fokker van Marjan's meute

  • Heeft u interesse in een pup uit deze combinatie?

    U kunt mailen naar: maj@angelofwassenaer.nl of bellen naar 06-41669959 of op ons gewone telefoonnummer: 070-5114553
    Uw vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Op aanvraag wordt ook een aanmeldingsformulier toegezonden.
    Voor meer informatie: www.angelofwassenaer.nl

    Klik op de titel voor een fotoreportage van Cliff, van puppy tot heden...